РЕФЛЕКСІЯ

Після ознайомлення з модулем 1 можна сказати, що дане навчання може бути цікавим, якщо ми поставимо перед собою конкретні цілі та оберемо доцільні інструменти для їх досягнення.

Після ознайомлення з модулем 2 та навичками 21 століття можна зробити висновки:
- в учнів потрібно розвивати навички логічно міркувати, креативність, вміння відстоювати свою думку;
- вчителю необхідно моделювати ситуацію успіху для підвищення мотивації до навчальної діяльності;
- вчитель повинен вміло використовувати ІКТ на уроках та впроваджувати метод проектів в своїй педагогічній діяльності

Ознайомлення з модулем 3 дає можливість для вибору правильного питання для сторення ПОРТФОЛІО, як правильно сформулювати освітні цілі і завдання для виконання проекту.

Модуль 4 дає можливість правильно встановити цілі, означити важливі базові поняття по обрані проблемі, як створити засоби оцінювання учнів та як правильно обрати стратегію для досягнення цілі.

Модуль 5: використання Інтернет-ресурсів, правильність оформлення мудоту проекту з використанням ІКТ, формувати в учнів навички 21 століття.

Модуль 6: правильність використання інтернет-ресурсів, складння плану вивчення теми, правильне використання програм для створення презентацій

Модуль 7:  навчить  як допомогти учням подолати труднощі при переході від звичної для них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за методом проектів, також як правильно спланувати та створити приклад учнівської роботи: презентації, публікації, вікі або блоґу.

Модуль 8:  дізнаємося про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.

Модуль 9: дізнаємося, як допомогти учневі стати самоспрямованим в навчанні, як правильно створити форму для оцінювання, розглянули різні шляхи диференціації учнів.

Модуль 10:  дізналися, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення власної ефективності та для підтримки навчання учнів.  Навчилися планувати, як будете вивчати обрану вами тему в своєму класі та створите інструктивні матеріали, які допомагатимуть учням з використанням комп’ютерних технологій при виконанні навчальних проектів.

Модуль 11: з’ясували, в чому переваги процесу ознайомлення всіх учасників тренінгу з роботами інших та як подібна вправа може допомогти у навчанні учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар